Dearest Blog Award



För någon dag sedan fick jag denna fina award från Rät & Avig.
Den går ut på att jag ska berätta åtta saker om mig själv för att sedan skicka vidare den till tre andra bloggare.

1. Jag äger inte en enda amigurumi- eller virkbok.

2. Jag har två bröder som heter Martin. (Mina föräldrar hade en pojke var när de träffades.)

3. Många tror att jag kommer från något annat land eller att jag har utländska rötter vilket inte är fallet.

4. Jag är väldigt envis.

5. Kan få beslutsångest när jag ska välja färg på diskborsten.

6. Jag älskar att resa.

7. Har en liten yorkshireterrier på 3 år.

8. Gillar att vara kreativ


Jag skulle vilja skicka vidare awarden till;

Amigurumilandet

Virknalenshemlighet

Mindfulnessmamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0