Från lakan till matta

Liten matta virkad av ett gammalt lakan.




Kommentarer
Postat av: Molly

åh, jag börjar tänka på min mormor när jag ser den här mattan, hon hade sånna hemma hos sig när hon levde :)



hoppas att du har haft en bra helg? :) ta hand om dig. kram



sv: det ska jag :)

Postat av: Maria- JAG BLOMMAR

Mycket bra återbruk!

2012-01-11 @ 22:47:02
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Molly

hej söta anna!

tack för ditt brev, handledsvärmarna och ditt kort! så fint av dig. även roligt att få "snigelpost", känns som att det tyvärr är på väg att dö ut nu när internet finns.



hoppas att du har haft en bra dag så här långt? här har det börjat dra ihop sig så snart får vi nog mer snö, men du har säkert betydligt mer snö hos dig?

ta hand om dig och tack än en gång. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0