Gromit








Kommentarer
Postat av: Liw

haha så söt! Ja, jag tycker också Hovet... blir nog den! =)

2010-12-05 @ 17:38:02
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Monkan

Hej! Jag vet inte om det är du som skrivit en trevlig kommentar i min blogg eller om det är nån med liknande webbadress, avsändarlänken vara bara halv.



Jag gjorde en sökning och det här var första träffen jag fick på den "adress" jag fått och oavsett om jag hamnat rätt eller inte så blev det rätt :) För här fanns det grejer! Jisses vad många olika och söta figurer du gjort, och såååå mycket annat. Hmmm, ja det blev så att jag bläddrade igenom hela bloggen... :) Och vilken underbar idé att göra en fotobok med bilder på figurerna och annat som du virkat.



Jag måste säga att jag garvade åt det virkade fiskskelettet och kassettbandet av pärlor :) Vilka idéer! Och Pärlplattan med tv:s testbild var ju hur cool som helst. Jag som köpt pärlor och vill göra min första pärlplatta, det finns risk att jag "måste" göra en likadan som du för igår stod jag och dreglade på Stockhome över musmattor med testbilden. På tv är den pest (finns den fortfarande?) men på musmattor, örngott och... pärlplattor så testbilden helt magisk.



Mjukkaka lät ju gott, det receptet får jag nog ta och testa nån gång, jag gillar idén att grädda i stekpanna.

2010-12-05 @ 23:37:27
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Vilken trevlig blogg och vilka fantastiska djur du virkat. Jag blir inspirerad och har nu börjat.

// Kram

2011-01-05 @ 22:16:56
URL: http://ekebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0