Vad kan detta vara?

På saiten AMIGURUMI IFOKUS pågår just nu en månadstävling där du ska utgå
ifrån ett förutbestämt mönster, som du sedan får lägga till egna delar på så som svans,
 öron osv, men man får inte tabort eller lägga till varv på det befintliga grundmönstret.

Något på den virkade figuren måste även vara blått då det är månadensfärg.
 Den 23/4 får man börja att presentera sina virkade figurer på saiten.

Det är ju ett tag kvar till dess så ni får se denna suddiga bilden så länge.
 Kanske är det någon som kan lista ut vad det är jag har virkat?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aj va spännande...hehehe... Du har gjort bilden väldigt bra, jag har inte den blekaste aning om vad du kan ha filurat till me mönstret. Jag måste säga att det var ett roligt och trixigt mönster denna gång. =) Kan knappt vänta tills jag får se alla alster och lägga ut mitt eget bidrag. =)

Ha de så gott

2011-04-16 @ 19:36:28
URL: http://lubbsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0